مطالاب از سرتاسر وب
اخبار موبايل،دانلود رمان و خودرو

پس از اينكه رجيستري به‌ظاهر اجرايي شد، اين طرح ظاهرا فقط شامل گوشي‌ آيفون 10شده كه البته موجبات افزايش قيمت و چندنرخي شدن اين دستگاه را فراهم كرده است.

 

از روز 28 مهرماه كه اجراي طرح رجيستري گوشي‌هاي موبايل ظاهرا عملي شد، بيشترين تمركز مسئولان روي گوشي آيفون 10 (iPhone X) بود و مدام خبرهايي درباره‌ي ممنوعيت واردات، قاچاق بودن و غير فعال شدن آن پس از اجراي طرح شناسه‌دار كردن گوشي‌ها منتشر مي‌شود. حتي خريداران پيامك‌هايي مبني بر قاچاق بودن گوشي و غير فعال شدن آن پس از يك ماه دريافت كردند. بر اين اساس يك يا دو شركت اقدام به واردات رسمي اين گوشي كردند و بخش بزرگي از آن را در اختيار فروشگاه‌هاي اينترنتي قرار دادند و به خريداران توصيه شد كه حتما اين گوشي را از فروشگاه‌هاي اينترنتي خريداري كنند كه البته قيمت آن گران‌تر از فروشگاه‌هاي سنتي بود.

بيشتر بخوانيد:

مشكل بلندگوي مكالمه آيفون 10 در پخش كردن صداي بلند

با اين حال بخش كوچكي از اين محموله رسمي در اختيار فروشگاه‌هاي فيزيكي بازار قرار گرفت كه تعداد آن محدود است. اين در حالي است كه تعداد زيادي از گوشي‌هاي آيفون مثل هميشه به شكل قاچاق وارد بازار مي‌شود و اكنون در فروشگاه‌ها با قيمت معقول‌تري در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد؛ اما گفته مي‌شود اين احتمال وجود دارد كه پس از يك ماه گوشي غير فعال شود و از كار بيفتد.

با اين حال بسياري از مشتريان حاضرند كه اين گوشي را بدون گارانتي و با قيمت معقول‌تري خريداري كنند و پس از اجراي طرح رجيستري و غير فعال شدن، عوارض گمركي و سود بازرگاني آن را بپردازند و گوشي خود را مجددا فعال كنند.

اما در اين ميان برخي از واردكنندگان كه گوشي‌ها را به شكل قاچاق به بازار عرضه مي‌كنند، اقدام به رجيستر و ثبت شماره سريال گوشي در شبكه اپراتوري كشور كرده‌اند كه اين گوشي‌ها به نام «شبه قانوني» شناخته مي‌شوند و قيمتي بين گوشي قانوني و قاچاق دارند. البته به اين گوشي‌ها گارانتي تعلق نمي‌گيرد و مشتري فقط از بابت غير فعال نشدن دستگاه پس از اجراي طرح مطمئن خواهد بود.

منبع زوميت

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آيفون 10، آيفون X،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۲:۴۲ ] [ رضا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی