مطالاب از سرتاسر وب
اخبار موبايل،دانلود رمان و خودرو

نه راز موفقيت

 

كتاب «۹ راز براي موفقيت فوق العاده» منبع ارزشمندي است از روش‌هاي دستيابي به موفقيت در اهداف، به دست گرفتن كنترل ذهن و زندگي و بهبود عملكرد كار. شما با عمل كردن به چند دستور ساده مي‌توانيد به موفقيت‌هاي بزرگي برسيد كه شايد تا پيش از اين، آن‌ها را ناممكن مي‌دانستيد.

تمامي حرف اين كتاب اين است كه چطور مي‌توان با به كار بستن استراتژي‌هايي، تمركز در كار را افزايش داد و از پراكندگي افكار گريخت و تصميم‌گيري را آسان كرد.

لري آيوِرسان در كتاب «۹ راز براي موفقيت فوق‌العاده» به شما كمك مي‌كند كارهايتان را مديريت كنيد، برنامه‌ريزي كنيد و بهترين بهره را از زمان ببريد.

چكيده اي از كتاب ۹ راز موفقيت

۳ راهكار اصلي براي رسيدن به موفقيت كدام است؟

۱٫ دانستن عادت‌هايي كه موجب شكست مي‌شوند يا بالعكس، موجب موفقيت مي‌شوند؛
۲٫ متوقف كردن گفت‌وگوي منفي دروني؛
۳٫ ايجاد افكار مثبت نيرومند.

ما در دوران كودكي، آينه‌اي از نظرات و عقايد ديگران هستيم و خود را طوري مي‌بينيم كه ديگران ما را مي‌بينند چرا كه تنها راه شناخت ما از خودمان، چيزهايي است كه آنها درباره ما مي‌گويند.

گاهي اين تصور از خود، منفي است چون انتقادات ديگران و تصحيح اشتباهاتمان از سوي آنها ما را به اين نتيجه‌گيري سوق داده است كه ما خوب نيستيم،
به قدر كافي باهوش نيستيم يا از پس كارهاي سخت برنمي‌‌آييم. همه‌ي اين‌ها چيزي را در ما شكل داده است كه اكنون فكر مي‌كنيم هستيم.
لري آيوِرسان در كتاب «۹ راز براي موفقيت فوق العاده» معتقد است اين تصورات منفي موجب مي‌شوند كه ما نتوانيم از توانايي‌هايمان بهره ببريم. در مواقع خاصي اين ضعف‌ها آشكار مي‌شوند و بر عملكرد ما تاثير منفي مي‌گذارند

و اعتماد به نفسمان را از بين مي‌برند. در ادامه ۵ راهكار كليدي براي اتفاقاتي كه ممكن است براي همه‌ ما پيش بيايد اشاره مي‌شود.

 


 

۵ نكته كليدي براي اتفاقات پيش رو

  1.  هميشه خود را از روز قبل براي اتفاقات يا برنامه‌هاي پيش رو آماده كنيد. يك چك ليست تهيه كنيد و در آن مواردي را كه بايد انجام دهيد يادداشت كنيد. در نوشتن اين كارها، اولويت‌بندي داشته باشيد.
  2. براي نكاتي كه يادداشت كرده‌ايد زمان‌بندي در نظر بگيريد و دقيقا زمان هركدام را رعايت كنيد. اين كار موجب كاهش استرس در شما مي‌شود.
  3.  دقيقا فكر كنيد چه كاري را مي‌خواهيد انجام دهيد؛ درجه اهميت كارها را مشخص كنيد و بر همين اساس به آن زماني اختصاص دهيد. اين يعني تعيين كنيد كه كدام كار را اول شروع كنيد. اين كار موجب آرامش شما مي‌شود.
  4.  از يك سيستم منظم دسته‌بندي استفاده كنيد؛ مثلا كارها را بر اساس حروف الفبا در كامپيوترتان ذخيره كنيد و دائما به آن مراجعه كنيد. با اين روش، يافتن هر مورد آسان خواهد شد.
  5.  زمان مناسب تفكر را انتخاب كنيد. ببينيد در چه زماني از روز بهتر فكر مي‌كنيد و خلاقيت بيشتري داريد؛ صبح، ظهر يا شب؟ كارهاي خلاقانه را در آن زمان انجام دهيد و كارهاي روزمره‌اي كه نياز به تمركز ندارند در زمان ديگري انجام دهيد.

با اهميت اولويت‌بندي در كارها آشنا شويد

در مواقعي كه مي‌دانيم دقيقا چه كارهايي را بايد انجام دهيم، بحث اولويت اين كارها براي ما اهميت پيدا مي‌كند. براي اين كار بايد توجه كنيد كه ارزش‌گذاري شما همراستا با اهدافتان باشد و تضادي در كار نباشد. اين به چه معني است؟

اگر بالاترين ارزش در زندگي شما «خانواده» است و بزرگ‌ترين هدف شما رسيدن به مرتبه بالا در «شغل»، اينجا تضاد بين ارزش و هدف وجود دارد چرا كه رسيدن به هدفتان كه همان ارتقاي شغلي است مستلزم صرف وقت بسيار براي آن است كه موجب دوري از خانواده مي‌شود.
بنابراين همراستايي ارزش و هدف بسيار مهم است.
ايجاد يك ليست اولويت‌بندي بسيار كمك كننده خواهد بود؛ دو ستون در يك صفحه ايجاد كنيد و در يك ستون، كارهاي واجب و در ديگري، كارهاي مهم را به ترتيب اهميت بنويسيد.
هميشه اول كارهاي واجب را به نوبت انجام دهيد و سپس به كارهاي مهم بپردازيد. به اين فكر كنيد كه اگر قرار است يك ماه از دفتر كار خود برويد، قبل از رفتن چه كاري را انجام مي‌دهيد. اين كار مي‌شود سرليست كارهاي واجب.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۲:۴۱ ] [ رضا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی