مطالاب از سرتاسر وب
اخبار موبايل،دانلود رمان و خودرو

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه با لينك مستقيم

دانلود فيلم بمب از پيمان معادي

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه كيفيت HD

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

 بازيـــــگران:

ليلا حاتمي پيمان معادي پيمان معادي حبيب رضايي سيامك صفري صبا گرگين پور
معصومه قاسمي‌پور رامين پورايمان بهادر مالكي‌ شهروز آقايي‌پور ارشيا عبداللهي نيوشا جهاني

 

 سايــر عوامــل:
نويسنده و كارگردان: پيمان معادي تدوين: بهرام دهقاني
موسيقي: الني كاريندرو طراحي و تركيب صدا: ايرج شهزادي
جلوه ويژه بصري: محمد لطفعلي تهيه‌كنندگان: احسان رسول‌اف و پيمان معادي
مديرفيلم‌برداري: محمود كلاري صدابردار: ايرج شهزادي
طراح صحنه  محسن شاه‌ابراهيمي طراح گريم: مهرداد ميركياني
مديران توليد: وحيد مشاري دستيار اول كارگردان: علي افشين‌راد
منشي صحنه: ندا قائدي مديران تداركات: حامد آزادي و آرش مجتهدپور
عكاس: حبيب مجيدي تصويربردار پشت صحنه: معصومه صالح‌بيگي
مجري طرح: مهدي معزي تبليغات: لوتوس پلاس

 

 

درباره فيلم بمب يك عاشقانه :

“بمب يك عاشقانه” بمب شد… و بدنه شكننده سينماي ايران را از فرط هيجان استرس‌زاي تماشاي يك فيلم خوب منفجر كرد. فيلم سينماي بمب يك عاشقانه دومين اثر هنري پيمان معادي پس از فيلم بلند برف روي كاج‌ها يك فيلم در ژانر عاشقانه و جنگي محسوب مي‌شود.

 

بمب يك عاشقانه محصول سال ۱۳۹۶ بوده و براي نخستين بار توانست نظر بسياري از منتقدان و تماشاگران عام و خاص سينماي ايران را جلب نمايد. اين فيلم از مورخ ۱۴ بهمن سال ۹۶ در جشنواره فجر به نمايش گذاشته شد و پس از آن شاهد اكران اخير اين فيلم بلند در سينماهاي تهران و ساير شهرهاي كشور هستيم.

 

جوايز و افتخارات فيلم بمب يك عاشقانه :

 

از افتخارات فيلم بمب يك عاشقانه بايد به دريافت جايزه بهترين فيلم‌نامه از جشنواره آسيا پاسيفيك در سال ۹۳، دريافت جايزه بهترين طراحي لباس از جشنواره فجر در سال ۹۶، دريافت جايزه بهترين كارگرداني، فيلم‌نامه و فيلم از نگاه تماشاگران از جشنواره بسفر در سال ۹۷، و همكاري پيمان معادي به عنوان كارگردان و نويسنده با الني كاريندرو (Eleni Karaindrou)، سرشناس‌ترين موسيقي‌ساز جهان اشاره نمود.

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

فيلم بمب يك عاشقانه يك فيلم مخاطب پسند :

فيلم بمب يك عاشقانه وقتي در سينماهاي سطح ايران به نمايش در آمد كه نياز نمايش يك روايت ساده و موثر آن هم در ژانر عاشقانه و جنگي به شدت احساس مي‌شد.

 

صدرنشيني اين فيلم در جدول فروش سينماهاي ايران تاييدي بالقوه بر اين موضوع است. پيمان معادي پس از آثار موجه خود در سينماي ايران ثابت كرد بازيگري، نويسندگي و همچنين كارگرداني نيازمند هوشي سرشار، انتخابي درست و ايده‌اي متناسب با نياز شرايط كنوني كشور مي‌باشد.

 

پس از فيلم بلند برف روي كاج‌ها مي‌توان اثر هنري بمب؛ يك عاشقانه را از جدي‌ترين و معدودترين كارهاي سينمايي موفق در ايران نام برد. اين فيلم پس از اكران به سرعت توانست جاي صندلي‌هاي خالي در سينما را با تماشاگران حرفه‌اي پر كند.

 

فيلم‌شناسي پيمان معادي :

اگر از فيلم بمب يك عاشقانه فاكتور بگيريم و به تجربيات پيمان معادي اشاره‌اي مختصر داشته باشيم، متوجه خواهيم شد پيمان معادي پس از نقش آفريني در فيلم‌هاي درباره الي، جدايي نادر از سيمين و ابد و يك روز ثابت كرد بازيگري هوشمند و تواناست. معادي پس از مدت كوتاهي فاصله از سينماي ايران به دنياي هاليوود پيوست و به نقش آفريني در فيلم “كمپ ايكس-ري” و “آخرين شواليه” پرداخت. بدين ترتيب، معادي خود را به بازيگري بين‌المللي مبدل نمود و در نهايت به كارگرداني نيز روي آورد.   

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

عاشقانه‌اي پرشور در بحبه جنگ (دانلود فيلم بمب يك عاشقانه)

روايت عاشقانه و جنگي فيلم بمب يك عاشقانه پس از به نمايش گذاشته شدن در سينماي ايران مثل يك بمب تركيد و ثابت كرد هنوز هم مي‌توان به سينماي ايران پايبند بود اگر تجارت فداي ايده‌هاي توخالي نشوند. پيمان معادي مدت‌هاي مديدي با بازي خود، نويسندگي در زمينه فيلم‌نامه‌نويسي و همچنين كارگرداني نشان داده است كيفيت محتواي سينما را نبايد زير پا گذاشت.

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

فيلم بمب يك عاشقانه يك فيلم پاپ‌كرني نيست. زيرا از همان دقايق نخست روايت با جديت پيش رفته و شما را تا پايان فيلم همراهي مي‌كند. بمب يك عاشقانه حتي از شروع دقيقه‌هاي نخست توان هرگونه جنب و جوش اضافي را از تماشاگر مي‌گيرد و شما به ترتيب شاهد صحنه‌هايي از يك ترس ديرينه در قلب تاريخ خواهيد بود.

 

اتفاقاتي كه در سال‌هاي آتش و خون جنگ رخ داده و تب و تاب شما را براي ديدن صحنه‌هاي پسين متوقف نخواهد كرد. جسورانه مي‌توان گفت بيننده با اثري قابل تامل و تعمق روبرو خواهد شد كه مفهوم عشق را در جزء به جزء سكانس‌هاي يك دست پيدا مي‌كند.

 

شايد كه پيمان معادي خوب دانست روايت يك عاشقانه سوزان در تن‌لرزه‌هاي ميانه جنگ سرد و بي‌رحمانه لازم است.

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

روايت دلنشين و البته متكي بر اصول واقع‌گرايانه  كه از منظر نگاه يك پسربچه عاشق نقل مي‌شود و بيننده آثار عاشقانه سينمايي را نيز مجذوب خود مي‌نمايد. در ابتداي بمب؛ يك عاشقانه پسربچه‌اي دست چشمانتان را گرفته و شما را به تماشاي وقايع شيرين در لابلاي بيم و اميد آن دوران هُل مي‌دهد تا فرياد بزند زندگي هنوز جريان دارد.

 

در ادامه فيلم شاهد سكانس‌هايي هستيم كه پيمان معادي پيش‌تر از اين‌ها اظهار كرده بود عينا در گذشته براي وي اتفاق افتاده است. صحنه‌اي كه نشان از تفاوت و تقابل دو نسل و دو زمانه مي‌دهد. سكانسي كه دو برادر مورد تنبيه ناظم مدرسه واقع‌ مي‌شوند.

 

نمي‌توان گفت اين فيلم تنها يك فيلم است. پيمان معادي فكر همه چيز را از پيش كرده و شما با اثري سينمايي در تاريخ ايران مواجه خواهيد شد كه از همان لحظات ابتدايي متوجه مي‌شويد همه چيز سر جاي واقعي خود نشسته است و شاهد يك فيلم منظم هستيد.

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

 

بمب يك عاشقانه فيلم باسليقه‌اي است كه علاوه بر داشتن يك محتواي خوب توانسته است با مخاطب عام و خاص به خوبي ارتباط برقرار كند. انتخاب ارشيا عبداللهي در نقش پسربچه را مي‌توان به جرات از نقاط قوت دومين اثر هنري پيمان معادي تلقي كرد. علاوه بر اين بازيگراني نظير پيمان معادي، ليلا حاتمي، حبيب رضايي و سيامك انصاري نشان از انتخاب وسواسي بازيگردان دارد. حضور چنين بازيگران باتجاربي مهر تاييد بر تماشاي اين فيلم نيز مي‌باشد.

 

معادي كه هيچ‌وقت صرفا به بازيگري و فيلم‌نامه‌نويسي بسنده نكرده ثابت كرده مي‌توان كارگردان بادانشي بود و در عصري كه كارگردانان چندان به محتواي ارزشي فيلم اهميت نمي‌دهند، براي شعور مخاطب احترام قائل شد.

 

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

دانلود فيلم بمب يك عاشقانه

شايد پيمان معادي با ساخت بمب يك عاشقانه خواست يادآور شود هنوز مي‌شود يك فيلم حال خوب‌ كن ساخت و با طرح مسائل نسل زمانه ديگر همچنان مخاطبان نسل نو را محسور فضاي نوستالژيك كرد.

 

كلام آخر

و در نهايت بمب يك عاشقانه با پايان‌بندي نه باز و نه بسته خود بمب مي‌شود و صداي انفجار خود را تا دقايقي پس از ترك سينما در ذهنتان ثبت مي‌كند. پاياني عيني و ملموس كه خلاف پايان‌بندي باز برخي از آثار دست و پا زدن شما را براي رسيدن به ماوراي فيلم تمام مي‌كند.

 

فيلم بمب يك عاشقانه از معدود آثاري است كه دوست داريد تمام جزئيات را به قلبتان بسپاريد. كمي از عاشقانه‌هاي يواشكي ايرج و خنده‌هاي نمكين ميترا را بدزديد و در گوشه كنارهاي ذهنتان جا بدهيد. در آخر مي‌توان شجاعانه اظهار داشت روايت عاشقانه، فراموش‌ناشدني و در عين حال ستودنيِ پيمان معادي ارزش كشاندن تماشاگر را به سينما دارد.

 

تصاوير فيلم بمب يك عاشقانه :

 

تذكر مهم : دانلود رايگان اين فيلم ، نه در اين سايت و نه در هيچ وبسايت ديگري امكان پذير نيست و برخوردهاي بسيار شديدي با اين عمل ميشود. بنابراين به دنبال لينك دانلود رايگان اين فيلم در هيچ سايتي نباشيد.

 

منبع : فرديس فيلم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۵۹:۰۸ ] [ رضا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی